Щоб отримати позитивну відповідь важливе запитання ставте на третє місце. Першим і другим ставте прості запитання, на які точно отримаєте відповідь „так”.
Правила Паскаля
Не заганяйте співрозмовника у глухий кут;
Не заганяйте самі себе у глухий кут;
Переконливість аргументів великою мірою залежить від іміджу і статусу співрозмовника;
Не принижуйте статус співрозмовника;
Будьте уважним слухачем;
Перевіряйте, чи правильно ви зрозуміли вашого співрозмовника. Інакше він буде роздратованим і, залежно від темпераменту, може виявити агресію або образитись
Правила покарання
Покарання не має шкодити здоров’ю – ані фізичному, ані психічному. Воно має бути корисним.
Якщо є сумніви щодо покарання , не карайте. Навіть, якщо ви зрозуміли, що надто м’які, довірливі та нерішучі. Ніякої „профілактики”, ніяких покарань „про всяк випадок”.
За один раз – одне покарання. Навіть, якщо поганих вчинків скоєно декілька, покарання має бути тільки одне, за все одразу, а не по одному за кожен вчинок.
Краще не карати, ніж карати із запізненням.
Покарали – пробачили. Інцидент вичерпано. Сторінку пере-горнуто. Про старі провини ані слова. Не заважайте дитині почати життя спочатку.