Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Готуємось до школи

 Як допомогти першокласнику подолати труднощі?

 

1. Не намагайтеся з самого початку вимагати від дитини самостійності. Знадобиться кілька місяців, щоб він зрозумів: навчання - це обов'язок, який треба виконувати. 

2. Не варто в цей рік віддавати дитину в якісь додаткові гуртки, секції; це лише підсилить в ньому відчуття нестабільності. Дитині зараз потрібна звична атмосфера, в якій він знаходиться до школи. 

3. Постарайтеся з самого початку налагодити душевний контакт з дитиною, тільки в цьому випадку Ви завжди будете в курсі всіх його шкільних проблем. 

4. Якщо квартирні умови не дозволяють виділити дитині для занять кімнату або навіть окремий стіл, у нього все одно має бути постійне місце для підготовки домашніх завдань, для зберігання підручників і зошитів.

  5. Батькам слід пам'ятати, що дитину треба хвалити не за успіхи, а за старанність. 

6. Ні в якому разі не можна сердитися, лаяти за "лінь", навіть недбалість.

  7. Хотілося б порадити батькам постійно підтримувати відносини з учителем і регулярно говорити з ним про дитину, навіть якщо з навчанням у нього все в порядку

 

 

 

Шановні батьки та діти!

Адміністрація школи та вчителі пропонують Вам вивчити та дотримуватися порад щодо збереження життя та здоров’я дітей в різних життєвих ситуаціях.
1. Поведінка на дорозі:
Дорога – це завжди небезпека. Не грайся поблизу проїжджої частини.
Не перевозь молодшого братика чи сестричку через дорогу на санчатах, тримай за руку.
Не катайся на велосипеді, скейті, скутері на проїжджій частині дороги. Виконуй Правила дорожнього руху.
Ніколи не ходи по краю тротуару.
Запам’ятай: якщо ти бачиш автомобіль, який гальмує неподалік від тебе, то відійди від нього якнайдалі й у жодному випадку не сідай до незнайомого водія.
Якщо водій виявився наполегливий, підійди до будь-якого будинку, помахай рукою і поклич «маму» чи «тата».

2. Небезпечні пустощі:
Не чіпай в жодному разі пігулки чи інші незнайомі речі.
Не ковтай і не грайся з дрібними предметами.
Не грайся з патронами та іншими вибуховими предметами; не розпалюй вогнище і не кидай в нього ніяких предметів.
Не грайся з піротехнікою.

Запам’ятай: не можна засовувати в розетки сторонні предмети.
Не вмикай газ, не грайся з сірниками.
Не катайся на ліфті без супроводу дорослих.

3. Дитина вдома одна:
Ніколи не відчиняй двері не спитавши хто прийшов.
Не відчиняй двері на відповідь : «Це я!», попроси гостя назватися.
У випадку, якщо непроханий гість просить зробити телефонний дзвінок, нехай назве номер, сам зателефонуй і скажи йому, що тобі відповіли.
Під час гри не використовуй гострі та інші небезпечні предмети.


4. Безпека в громадському місці:
Коли їдеш у громадському транспорті або йдеш до крамниці не тримай мобільний телефон чи гаманець у кишені, де їх легко дістане злочинець.
Не рахуй гроші в людному місці, навіть якщо тобі здається, що на тебе ніхто не дивиться.
Не клади всі гроші разом.
Не гуляй на вулиці пізно ввечері ( в літній період після 20.00 години, взимку після 18.00 години). Батьки або рідні дорослі люди повинні зустрічати дитину з навчальних та позашкільних занять .

5. Попередження щодо надмірного захоплення переглядом телепередач та заняттями на комп’ютері
Перегляд телепередач понад 3 годин на день викликає у дітей та підлітків стійкі симптоми нервового та психічного розладу, виснаження нервової системи
Запам’ятай: «голубий екран» впливає на погіршення зору та осанки.
Під час занять на комп’ютері через кожну годину занять треба робити 15- хвилин гімнастику.
Заняття на комп’ютері викликає запалення очей, високий ступінь фізичного виснаження, нервове напруження, маніакальну залежність від віртуального світу глобальних мереж.

6. Попередження захворювання на гострі респіраторні інфекційні захворювання.
Уникай контакту з особами, які мають прояви інфекції.
Не відвідуй місця великого скупчення людей.
Не забувай часто мити руки з милом, не торкайся очей, носа або рота немитими руками.
Уникай обіймів, поцілунків і рукостискань.
Прикривай ніс і рот при чханні або кашлі одноразовою носовою серветкою, яку зразу ж після використання потрібно викинути.
При перших ознаках захворювання повідом про це батьків, вчителя (вихователя) або іншу дорослу особу.
При перших ознаках захворювання дитину потрібно покласти у ліжко і викликати лікаря; виділити індивідуальний посуд, рушник, предмети особистої гігієни.
Батьки повинні негайно повідомити в навчально-виховний заклад(тел..408-18-51)про хворобу дитини або про її госпіталізацію до лікарні.

Щоб дитина була готовою до свого першого шкільного року, забезпечте їй:

— здорову сімейну атмосферу;

— багато любові;

— вашу активну участь у процесі розвитку;

— достатню кількість ігор.

Допоможіть дитині навчитися:

— користуватись органами чуття — спостерігати за оточуючими, слухати звуки, розрізняти запахи;

— зосереджувати увагу на об’єктах і словах;

— помічати відмінності у формі, розмірі і кольорі;

— орієнтуватись у часі і просторі;

— набути певних гігієнічних, робочих і культурних навичок;

— добре розвинути мовлення й успішно спілкуватись з оточуючими;

— тренувати пам'ять і мислення;

— розвинути цікавість і уяву.

 

Щоб допомогти дитині налаштуватись на новий ритм життя, краще говорити:

— у тебе все вийде, якщо ти трохи постараєшся;

— в школі можна багато чого навчитись і дізнатись, варто лише захотіти;

— у класі можна знайти нових друзів, хоча цілком ймовірно не всі однокласники тобі одразу сподобаються.

 

 

Те, як дитина адаптується до школи і яких успіхів досягне, залежить від багатьох чинників. Основними з-поміж них є такі:

— родинна атмосфера — взаємини і спілкування в сім’ї;

— готовність дитини до школи;

— стан здоров’я дитини;

— розумові здібності;

— емоційна стабільність, упевненість, самоконтроль;

— мотивація дитини до роботи;

— умови для праці і навички роботи;

— вимоги і очікування батьків.

 

Не наполягайте на тому, щоб дитина за будь-яку ціну була найкращим учнем. Допоможіть їй бути просто хорошим учнем і здоровою, хорошою дитиною. І насамкінець, шановні батьки, пам’ятайте влучні та мудрі слова В.О.Сухомлинського: «У сім’ї шліфуються найтонші грані людини-громадянина, людини-трудівника, людини — культурної особистості. Із сім’ї починається суспільне виховання. У сім'ї, образно кажучи, закладається коріння, з якого потім виростають і гілки, і квіти, і плоди.

Сім’я — це джерело, водами якого живиться повноводна річка нашої держави. На моральному здоров'ї сім'ї будується педагогічна мудрість школи»

 

 

 

 

p