Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Поради

Увага! "Ні!"-контрафактній літературі!

 

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 02.08.2012 №882 «Про використання навчальної літератури у загальноосвітніхнавчальних закладах» в організації навчально-виховного процесу загальноосвітнім навчальним закладам дозволено використовувати лише навчальні програми, підручники та навчально-методичні посібники, що мають гриф Міністерства або схвалені відповідною комісією Науково-методичної ради з питань освіти.

  • Міністерством встановлено два види грифів:
    • «Затверджено Міністерством освіти і науки України»;
    • «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України».
  • На звороті титульного аркуша навчального видання вказуються номер і даталиста або наказу Міністерства освіти і науки України, яким надано гриф, абономер і дата листа-підтвердження Інституту інноваційних технологій ізмісту освіти про схвалення для використання у загальноосвітніхнавчальних закладах.
  • Окрім цього, звертаємо увагу на те, що окремі видавництва з метою уникнення розгляду рукописів навчальної літератури предметними комісіями Науково-методичної ради з питань освіти під час видання продукції фальсифікують інформацію щодо отримання навчальною літературою відповідних грифів Міністерства освіти і науки України.
  • Для цього на титульних сторінках навчальних видань здійснюються написи,що вводять в оману вчителів і батьків. Наприклад: «Посібник підготовленийвідповідно до навчальної програми, затвердженої Міністерством освіти інауки України», «Посібник розроблений до підручника, який затверджений(рекомендований) Міністерством освіти і науки України», «Посібниксхвалений предметною комісією» (проте не зазначалось, якою самекомісією), «Схвалено до використання в загальноосвітніх навчальнихзакладах Вченою радою того чи іншого вищого навчального закладу», тощо.З метою реалізації неякісної та фальсифікованої продукції в закладах освітивидавці обґрунтовують дозвіл їх використання в навчальних закладах зпосиланням на зазначені написи.
  • Всі попередньо видані навчальні посібники для учнів 1-х, 2-х та 5-х класів загальноосвітніх навчальних закладів видані раніше (до 2012
    року)
    не відповідають новим навчальним програмам, які діятимуть з 1 вересня 2013 року та надалі використовуватися у навчально-виховному
    процесі НЕ МОЖУТЬ!
  • Списані підручники, які були передані до кабінетів, (рік видання до 2002 року) що втратили свою актуальність, наукову і виробничу цінність
    надалі використовуватися у навчально-виховному процесі НЕ МОЖУТЬ!

 

 

ЄДИНІ ВИМОГИ ДО УЧНІВ

 

ЄДИНІ ВИМОГИ до учнів щодо збереження підручників
  • Всі одержані вами підручники слід утримувати в охайному вигляді.
  • Одержані в бібліотеці підручники треба підписати на випадок непорозумінь, що можуть виникнути в кінці навчального року.
  • Треба тримати підручники в спеціальних обкладинках або обгорнути папером.
  • Не загинайте сторінки, користуйтеся закладкою.
  • Не кладіть в книгу ніякі предмети (олівці, ручки, зошити.)
  • На сторінках підручників робити примітки ручкою або олівцем забороняється.
  • Перш ніж взяти до рук підручник, вимийте руки.Поводьтеся з підручником так, щоб не було соромно передати його молодшим школярам.

СЛОВО ДО БАТЬКІВ 

 

Виховуйте усвоїх дітей любов до книги, бережливе   ставлення до народної скарбниці розуму та мудрості.

Переконуйте своїх дітей, що книга − не тільки матеріальна, а й духовна цінність.

Для того, щоб ваші діти повернули школі охайні книги, необхідно:

 

  • прослідкувати,  щоб  ваша   дитина   обгорнула підручники зразу ж після їх одержання (забороняється обгортати підручники газетами, тому що від цього вони псуються);
  • придбати    або   виготовити   своїми   руками закладки;
  • слідкувати,  щоб  обгортки  та  закладки були постійно в належному стані;
  • допомагати дитині в ремонті книг;
  • слідкувати,  щоб  ваша дитина не зіпсувала або не загубила  книгу,  тому  що згідно  з Інструкцією про порядок доставки, комплектування та облік навчальної літератури, батьки несуть матеріальну відповідальність за книги, які діти беруть у бібліотеці.